Ja tenim compost!!!

Aquest dilluns, els dos grups de 5è, que són els encarregats de vetllar pel bon funcionament del compostatge de l’escola, s’han trobat amb el Joan, que és el coordinador d’escola verda.

Han pogut comprovar que aquest any el compostatge ha quedat molt bé. Les deixalles orgàniques que han anat tirant i han remenat amb cura dia a dia s’han convertit en terra. Aquesta terra no fa pudor, i després de passar-la pel sedàs, l’han pogut aprofitar i posar-la amb la terra de les plantes de l’entrada de l’escola i a l’hort.

L’alumnat de 5è ha fet molt bona feina i estan molt satisfets amb els resultats.