Ja tenim capgròs de l’escola: El mestre Fabra

L’Ajuntament de Vilanova del Camí ha adquirit un capgròs del mestre Fabra, en motiu de l’Any Fabra. Aquest capgròs dormirà a la nostra escola amb els gegantons Pau i Mariona.

El mestre Fabra forma part de la imatgeria de l’Ajuntament però podrem comptar amb ell per a les festivitats de l’escola. El capgròs lluirà a l’escola, perquè l’alumnat i famílies pugui visitar-lo.

Aquesta col·laboració amb l’Ajuntament ha vingut acompanyada d’un recull de llibres de lectura, que formaran part del fos de biblioteca de centre, com a obsequi de Sant Jordi i de l’Any Fabra.

Moltes gràcies!!!