Iniciem el 2n trimestre amb moltes novetats i millores a l’escola!

Després d’aquestes vacances de Nadal de celebracions i trobades familiars i amb amics, tornem a l’escola i tenim novetats!!!

L’escola recull demandes i sol·licituds per a la millora del centre i per facilitar la vida diària de la comunitat educativa i les fa arribar, pactades i acordades, a l’Ajuntament de Vilanova del Camí. Al llarg dels temps s’han anat fent millores d’infraestructura i d’entorn, però cal continuar treballant per aconseguir un bon manteniment de l’escola.

Ha estat amb l’inici d’any que continuem amb més propostes posades en marxa. Pel que fa al sorral d’Educació Infantil hi ha hagut un canvi d’ubicació, de mesura i de material de construcció. Tot plegat per millorar l’estona de joc de l’alumnat i sobretot la seva seguretat. A més, comptem amb més baranes de fusta per evitar possibles accidents i un hort més gran i més preparat per poder plantar i cultivar directament a terra. Al menjador, també s’està treballant per fer-lo més acollidor, per ara, disposem d’un bon muntatge de fusta a l’escenari, i en breu, el convertirem en un petit teatre per a gaudir-ne tots i totes. A més, estem a l’espera de la construcció d’una separació a l’office (cuina) per delimitar els espais i poder-ne fer un millor ús des de l’escola. A les aules, disposarem d’un nou espai de biblioteca d’aula gràcies als carros de prestatges que ha comprat el centre per a cadascuna de les 18 aules. Així podrem gaudir de la lectura amb els llibres de la nostra aula que anirem renovant amb els llibres de la biblioteca de l’escola.

A més a més de totes aquestes actuacions, dutes a terme per l’escola i per l’Ajuntament de Vilanova del Camí, ja estan previstes d’altres que s’aniran posant en pràctica a poc a poc. Està previst pavimentar l’accés de les famílies d’Educació Infantil al pati d’EI i a les seves aules, millorar l’anclatge de la porta principal, decorar els espais verds del centre amb l’ajuda de pares/mares voluntaris (amb pneumàtics amb flors), continuar pintant més espais de l’escola…un bon grapat de propostes que milloraran, encara més, l’escola del barri, l’Escola Pompeu Fabra de Vilanova del Camí.

Gràcies a tots i totes els que ho feu possible!

IMG_20160114_131014 IMG_20160114_145512 IMG_20160114_145928 IMG_20160114_145457IMG_20160114_145958