INAUGUREM L’APARCABICIS I PATINETS!!!

Avui hem inaugurat l’aparcabicis i patinets de l’escola!!!

Els/les agents verds/es, amb els coordinadors d’Escola Verda i l’Equip Directiu, han inaugurat el nou aparcabicis i patinets. Aquesta proposta va ser el resultat del treball realitzat el curs passat a les Jornades Ecològiques que duien per títol “Mou-te, fent camí!.

A partir de dilluns, l’alumnat que vulgui venir a l’escola amb bicicleta o patinet ho podrà fer, accedint per la porta principal, i seguint unes normes bàsiques que han creat els agent verds/es que formen part del Comitè Ambiental del centre:

• Respecta les bicis i patinets dels altres.
  • El casc és obligatori.
  • Lliga la teva bici o patinet amb un cadenat.
  • A l’interior de l’escola, baixa de la bici o del patinet.

Aquest projecte té l’objectiu de disminuir els desplaçament a l’escola amb cotxe per tal de treballar la mobilitat sostenible.

Estem convençuts i convençudes que amb petites actuacions podem millorar el nostre món!!!!