INAUGURACIÓ DE LA NOVA BIBLIOTECA!

Després d’una setmana plena d’escaperooms al nou espai de biblioteca i d’aconseguir neutralitzar el virus que hi havia als ordinadors i als llibres, avui divendres hem rebut la nostra recompensa.

La Mònica Torra ens ha fet una sessió de contacontes, ben animada, motivadora i que ens ha sapigut endinsar al món de les històries que ens ha narrat i interpretat. Mil gràcies Mònica!!!

I després, hi ha hagut un regalet per a cadascú de nosaltres!!! S’ha repartir un lanyard per a cada alumne amb la serigrafia del cargol de la biblioteca de la nostra escola!!!

Amb tot plegat, ja tenim a punt per obrir la nova biblioteca de l’escola!!!