Hem aconseguit compost a l’escola!

Dins del projecte d’Escola Verda, una de les activitats i tasques mediambientals que fem és la realització de tot el procés per aconseguir compost amb el nostre compostador de l’escola.

A partir de les restes orgàniques de fruita i verdura del menjador, hem anat abocant i remenant les restes orgàniques, al llarg del curs.

Aquesta és una gran feina sistemàtica que necessita de la proporcionalitat entre matèria orgànica provinent del menjar i l’estructurant, branquetes i branquillons dels arbres que li donen la solidesa a la barreja.

Ha estat una feina brillant duta a terme pels alumnes de 5è.

Per acabar el procés, el pas final ha estat el cribatge per obtenir un compost de qualitat i poder afegir-lo al nostre hort i a altres plantes i arbres de l’escola.

Ha estat tot un èxit!