Festa final de curs 2016-2017

Avui, dimecres 21 de juny hem finalitzat les classes del curs 2016-2017.

Ha estat un curs ple d’esforços i aprenentatges compartits que hem volgut tancar amb un format de festa lúdica amb el títol d’Emociona’t.

Amb l’objectiu de crear paradetes lúdiques i divertides, totes elles relacionades amb les emocions, l’alumnat ha pogut pintar-se emoticonos a la cara, fer-se pentinats, passar pel photocall, ballar just dance, fer jocs d’aigua….tot plegat en un ambient estiuenc amb banyadors, xancletes i còctels ben fresquets.

Finalment, hem esmorzat galetes i coca, i també un gelat per refrescar al personal.

En acabar, era el moment del comiat de 6è. L’alumnat de 6è ha ofert un ball i una cançó emotiva als espectadors, l’alumnat de l’escola i famílies de 6è que ens han acompanyat. També els hi hem dedicat unes paraules, tant l’alumnat de primària com les mateixes tutores. L’alumnat d’Ed.infantil ha volgut regalar una cançó personalitzada. L’acte ha conclòs amb l’entrega d’orles i birrets i el cant de l’Hora dels adéus, tots plegats.

Un curs molt emotiu que ens ha permès aprendre moltíssim!

Podeu veure les fotografies en aquest àlbum: CLICA AQUÍ

FI DE CURS