Festa fi de curs 2015-2016

Avui, dimarts 21 de juny, hem acomiadat un curs escolar.

La jornada ha començat amb una BEACH PARTY sota el lema de la festa SUMMER POMPEU. Les mestres d’Educació Infantil han iniciat amb un espectacle ben divertit. Després, l’escola s’ha convertit en una zona de platja i els infants, lliurement, han pogut gaudir dels diferents espais: zona spa (massatges al gimnàs), trenetes, partits de volei i raquetes, fem bombolles de sabó, maquillatge, fem vanos, zona de jocs d’aigua, “el xiringuito” (per prendre un suc ben fresquet decorat amb grosella i llimones), pintura, zumba kids…i no podia faltar el punt d’informació o oficina de turisme amb els plànols de l’escola per poder anar i visitar tots els espais.

Després de la BEACH PARTY, ens hem canviat de roba i hem esmorzat galetes/coca amb xocolata al bosquet de l’escola.

A continuació, hem iniciat l’acte de comiat de 6è i del curs. En primer lloc, l’alumnat de tota l’escola, representat pels delegats de nivell, han enviat uns bons desitjos als Robin Hoods i Tintins. Després, els més grans de l’escola han fet el seu espectacle amb la lectura del seu pas per l’escola, han ballat una cançó ben coordinats i finalment han cantat “Llença’t” ben emocionats. També hem comptat amb les paraules emotives de les mares delegades dels grups de 6è i de les seves tutores. Cada alumne/a ha recollit el seu birret, la foto de grup i una samarreta personalitzada, obsequi dels pares/mares.

En acabar l’acte, hem cantat l’hora dels adéus i hem tancat amb el ball identitari d’aquest curs 2015-2016.

Un fi de curs on les emocions han estat les protagonistes!!!!

Podeu veure les fotografies de tota la festa en aquest enllaç:

ÀLBUM DE FOTOS Festa fi de curs 2015-2016