Festa de l’escola i Portes Obertes!

Benvolgudes famílies,

El proper dissabte 5 de març s’organitzarà la “Festa de l’Escola” amb la Jornada de Portes Obertes, d’11h a 13h.

Aquesta serà l’oportunitat de conèixer l’escola de més a prop i rebre la informació més important per a l’escolarització dels vostres fills/es.

Aquest curs la jornada té segell propi :

LOGO PORTES OBERTES 15-16

La resposta a una pregunta que ens identifica com a Comunitat Educativa (famílies, alumnat, mestres…): I per què? PERQUÈ ENS ESTIMEM EL POMPEU!!!!

Per a aquelles famílies interessades en preinscriure al seu fill/a a la nostra escola, els hi recomanem l’assistència a una de les sessions informatives que es duran a terme al llarg del matí, a les 11.15h i a les 12.15h. En aquestes trobades explicarem el projecte educatiu del centre i donarem tota la informació relacionada amb el funcionament i organització de l’escola.

A més, aquest curs, hem convertit la Jornada de Portes Obertes en una Festa de l’escola, per tal d’obrir les portes i gaudir plegats d’una matinal de jocs gegants i tradicionals en família, tant per a les famílies nouvingudes com per les que ja formeu part de l’escola, a càrrec de l’AMPA del centre. També podreu disfrutar de l’exposició artística preparada per a l’ocasió, sobre el 125è aniversari de Vicent Van Gogh.

L’objectiu és mostrar l’escola a tots i totes i gaudir plegats d’un matinal lúdic i divertit.

CARTELL PORTES OBERTES