FESTA DE LA TARDOR A L’ESCOLA!!!

Dimarts 31 d’octubre l’escola va celebrar la Festa de la Tardor.

Enguany, l’organització de la festa estava relacionada amb els fruits de la tardor, que van ser els protagonistes al llarg de tota la jornada.

Al matí, l’alumnat amb el seu grup classe van participar de la Gimcana de Tardor. En diferents zones, i gestionades per l’alumnat de 6è, l’alumant va poder gaudir de 6 proves diferents: tastet de fruits de la tardor (on van poder tastar diferents fruits i fruites com el codonyat, la magrana, mandarines, nous, ametlles, caqui, raïm…), toca-toca (ben tapats i només amb el tacte van poder descobrir els objectes amagats, com les pinyes, les carbasses…), land art (un espai creatiu per construir mandales amb elements de la tardor com les pinyes, les fulles, fruits…), autumn tatoos (on cada alumne/a es podeu enganxar els diferents tatoos de tardor), petapinya/pinya en ratlla i relleus/encistella la castanya (van ser els jocs col.laboratius amb l’objectiu d’encistellar la castanya, de jugar al tres en ratlla amb ametlles o de jugar a la xerranca).

Després del pati, padrins/es i fillols/es es van retrobar a les aules per crear la seva paperina ben decorada, entre gran i petit/a construien la seva pròpia paperina per a les castanyes de la tarda.

A la tarda, després d’uns jocs interactius a l’aula van compartir el fi de festa a la pista, amb tota l’escola i també les famílies. Disfressats/des de castanyers o castanyes o marrameus o marremeues, l’alumnat va donar la benvinguda a la castanyera particular d’aquest curs, acompanyada del seu marrameu.

Enguany, estem d’estrena! La Sheila Grados (artista, cantant i mare de l’escola) en va interpretar una cançó de castanyada que ha estat un èxit entre l’alumnat. La DJ Nyera (la nostra castanyera particular), el marrameu i la Sheila van oferir-nos tot un espectacle amb taula de mescles inclosa.

Les famílies van compartir la festa i el ball. L’alumnat va poder endur-se també una bona paperina de castanyes que van compartir amb els familiars.

Un fi de festa espectacular!!!! Gràcies a la Sheila i a tot l’equip i comunitat per fer-ho possible!!!!

ÀLBUM DE FOTOS: Festa de la Tardor 2023 (clica aquí)
Cançó CASTANYADA SESSIONS 2023 (clica aquí)