Festa de la Tardor a l’escola!

La festa de la Tardor és la primera celebració del curs a l’escola i també és una de les festes més esperades.

Al llarg dels dies abans de la festa, les famílies van poder participar amb diferents manualitats on l’element principal era el reciclatge. Cada família va aportar a l’escola una creació artística amb elements de tardor tota feta amb materials reciclats. Aquestes obres d’art, s’han distribuït per tota l’escola i han creat l’exposició “Recicla la Tardor”. Cal destacar que hi ha hagut molta participació i que les creacions han estat molt originals.

El dijous 31 d’octubre, vam celebrar la festa a l’escola. Al llarg del matí, vam fer els panellets. Primer vam barrejar tots els ingredients que teníem preparats i després vam començar a fer les boletes i decorar-les. Els més petits, l’alumnat d’Ed.Infantil, ja tenien la massa preparada del dia d’abans, així podíen dedicar-se, més tranquil·lament, a fer un bons panellets. Un cop fets, els mestres vam portar els panellets a coure al forn de Cal Rubio, on la Silvia ens va ajudar a coure els panellets, les castanyes i els moniatos. Ja us podeu imaginar quina colla de panellets teníem: 16 safates amb més de 80 panellets a cadascuna! Hem menjat més de 60 moniatos, més de 1.500 castanyes i hem et més 1.200 panellets!!!! A més, al matí vam deixar preparades les paperines per a la tarda.

A la tarda, vam fer el tastet de moniato a les aules i després vam sortir al pati a celebrar plegats la Festa. Alguns alumnes de 1r i 2n van fer la presentació de la festa amb un bon grapat de dites de tardor i ben disfressats de castanyers i castanyeres. Molts alumnes de tota l’escola anaven disfressats de castanyers i castanyeres!!! Després, vam ballar el “Reggae de la castanyada”, que havíem practicat abans a les classes, i després ens vam menjar els panellets i les castanyes. Per acabar la festa, van entrar els pares, mares i familiars i vam ballar conjuntament el Reggae. Van haver de demostrar el ritme al mig de les rotllades dels diferents cursos.

Per acabar la jornada, les famílies van entrar a l’escola, i acompanyants dels nens i nenes van visitar tota l’Exposició “Recicla la Tardor”.

Ha estat una festa molt ben acollida, on l’alumnat ha estat molt motivat i en la que hi ha hagut molta participació de famílies! L’escola donava goig de tanta gent pels seus passadissos!!! Ens veiem a la propera!!!

ÀLBUM DE FOTOS I VÍDEOS DE LA FESTA (clica aquí)