Festa de la Tardor a l’escola!

Dimarts 31 d’octubre vam celebrar la Festa de la Tardor a la nostra escola.

Al llarg del matí, l’alumnat del centre es va convertir en grans pastissers i pastisseres i van crear els excel·lents panellets de coco, ametlla, xocolata… Van fer la massa i, ben arremangats, van construir les boles dels panellets. Després les vam dur al forn a coure per tenir-los a punt per a la tarda. L’alumnat d’Educació Infantil va avançar feina, i el dilluns a la tarda, es van dedicar a fer una bona barreja d’ingredients, amb els seus davantals, per tenir preparada la massa per l’endemà.

A la tarda, ens van reunir a la pista de l’escola i vam ballar, cantar i menjar castanyes i panellets. L’alumnat de 6è van ser els castanyers i castanyeres d’aquest curs i van repartir les castanyes a les seves paradetes ben peculiars. La festa va concloure amb l’entrada de les família i la ballada conjunta de les danses de la Castanyada.

A més, al llarg del dia, l’alumnat va realitzar altres activitats com: fer la recepta dels panellets, veure vídeos explicatius de la festa, conèixer la tradició de la castanyada… Cal destacar també la feina que van fer dies abans a la festa. Amb l’objectiu de recrear el BOSC DE LA TARDOR a la l’escola, l’alumnat va fer les seves creacions plàstiques per construir: animalons del bosc amb fulles seques, bolets ben divertits, mussols creatius i fulles decorades. Tot plegat, va formar part de la decoració a la nostra escola, a les entrades a les aules d’Ed.Infantil i Cicle Superior i els passadissos de Cicle Inicial i Cicle Mitjà. A més, comptem amb un espectacular arbre de tardor al vestíbul del centre.

Una de les festes escolars més esperades i que gaudim plenament!!!

CLICA AQUÍ per veure l’àlbum de fotos de la Festa de la Tardor 2017