FESTA DE CARNAVAL A L’ESCOLA!!!!

Com és tradicional al Pompeu, la Festa de Carnaval va portar l’alegria i la disbauxa a l’escola durant tota una setmana d’activitats conjuntes i consignes ben divertides.

La festa s’inicia amb l’arribada del missatge del Rei i la Reina Carnestoltes. Dimecres, dia anterior a dijous gras, l’alumnat rep un missatge a les aules. En aquesta ocasió, un globus emocional lligat amb un missatge secret els esperava a la seva aula, amb la consigna que calia dur dijous i la benvinguda a la festa. Sota el títol: CARNIVAL PARTY – We are different, s’ha organitzat una setmana de gresca amb la finalitat de promocionar també la importància de la diferències entre persones i el seu gran valor com a comunitat.

Al centre, comencem la Festa amb dijous gras com a primer dia de la setmana de xerinola i diversió. Tota l’escola, vam sortir a les places de Vilanova per compartir un matinal de joc al parc i d’esmorzar d’entrepans de truita i botifarra. L’alumnat va esperar amb gran expectació l’arribada del Rei i la Reina Carnestoltes que, cada any, arriben en un mitjà de transport diferent. Amb bicicleta elèctrica i un bon grapat de globus emocionals van aparèixer a la Plaça de Gertrudis Artigal, on esperava l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial, i al parc de l’Scorpia, on esmorzava l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior. Una gran arribada amb música, pregó i la nostra cançó i ball “Oye, el Pompeu mola!”.

Dijous, divendres, dimarts i dimecres són els dies de les consignes que, enguany, havien estat escollides per l’alumnat a través de votacions a la urna que es va dipositar al vestíbul uns dies abans.

Al llarg de la setmana de disbauxa, a les 15h de la tarda, per la megafonia del centre, el Rei i la Reina Carnestoltes fan arribar missatges a l’alumnat i anuncien la consigna del dia següent. Tot acompanyat de la cançó de l’escola.

Dimecres, últim dia de la festa (dimecres de cendra) celebrem el comiat de la festa. En aquesta edició, vam fer una gran desfilada a la pista de l’escola, amb les famílies com a públic. L’alumnat, per classes, van mostrar la seva coreografia als Reis i van compartir ball i música tots plegats. El Vell i la Vella Quaresma van aparèixer per acabar amb la festa, però ens van permetre l’últim ball amb les famílies, la nostra cançó. El Rei i la Reina Carnestoltes van aparèixer amb més de 45 kg de coca i 90 tauletes de xocolata per convidar a tot l’alumnat, a les famílies i a tot l’equip del centre!!!!

Una festa molt arrelada a l’escola i que l’alumnat i famílies esperen amb molta il.lusió. Una festa amb l’objectiu de fomentar la convivència de tota la comunitat i el vincle cap a l’escola i les tradicions.

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (clica aquí)