Festa de Carnaval 2023

Del dijous llarder fins a dimecres de cendra hem celebrat la nostra particular Festa de Carnaval al Pompeu!

Dijous gras, arribats sobre un tractor, el Rei la Reina Carnestoltes donaven el tret de sortida a la Festa, visitant-nos a les places de Vilanova on menjàvem el nostre entrepà de truita o botifarra. Van llegir el pregó de la festa i vam ballar plegats la cançó de l’escola: El Pompeu mola!

Dijous ben maquillats/des, divendres amb pijama, dilluns de festa, dimarts vestits de gala i dimecres amb una sabata i un mitjó diferent a cada peu, van ser les consignes que plegats vam dur per obeir les ordres dels Reis Carnestoltes.

El dimecres a la tarda, dimecres de cendra, vam organitzar el fi de festa amb la Gran Rua pel nostre barri. El Rei i la Reina Carnestoltes, pujats sobre el seu camió decorat per a l’ocasió, van passejar per tot el Barri acompanyants de tot l’alumnat de l’escola, disfressats i disfressades amb peces de puzzle. Al cap i al cinturó unes peces de puzzle creades per cadascú i ben personalitzades que anaven acompanyades d’una capa amb més peces, totes elles del color del seu nivell. Organitzats per grups de nivell i amb gran gresca i xerinola, vam ballar per tot el barri fins arribar a la Llar d’Infants la Baldufa, on vam fer parada perquè els Reis Carnestoltes saludessin als més petits. Vam continuar fins a l’escola, amb un bon repertori de música moderna i balls ben coordinats. Durant tot el trajecte, l’alumnat de 6è es va encarregar d’amenitzar la cua de la rua amb una gran Batucada que van assajar a les sessions de música i que ha comptat amb un nou equip de tambors i instruments adquirits per l’escola. Un cop vam arribar, el Vell i la Vella Quaresma ens estaven esperant per donar fi a la festa i tanta disbauxa. Vam fer la nostra cançó i el nostre ball per última vegada, i també, vam fer la demostració final de la batucada de 6è. Així vam donar pas a la Quaresma.

L’AFA, un cop finalitzada la festa, van organitzar els pastissos i la xocolata solidària per col.laborar amb els projectes de recerca en el diagnòstic i tractament del càncer infantil de St.Joan de Déu. Així, totes les famílies van poder berenar alhora que van col.laborar en aquest causa solidària.

El Rei i la Reina Carnestoltes agraeixen enormement a tot l’equip de mestres i personal de centre per l’esforç i la dedicació dels darrers dies en aquesta festa i sobretot, per demostrar que EL POMPEU MOLA, I MOLA MOOOOOOOLT!!!!

ÀLBUM DE FOTOS – FESTA DE CARNAVAL 2023