FEM TELEVISIÓ A CICLE SUPERIOR!!!

L’alumnat de tota l’escola gaudeix dels ESPAIS D’APRENENTATGE una tarda a la setmana.

En el cas de l’alumnat de 6è, a més de treballar els escacs i el projecte d’emprenedoria, FEM TELEVISIÓ!!!

Ens convertim en grans reporters/es i en grans periodistes per crear el nostre programa de TV.

Pensem el nom del programa, busquem les seccions que ens agraden, ens repartim a cadascuna de les seccions i tasques, creem el nostre plató, fem servir el chroma, la càmera de vídeo i els micròfons, per editar, finalment, el nostre programa.

Ens encanta alhora que aprenem a expressar-nos oralment, controlem el to de veu, la gestualització, l’expressió corporal…

Si voleu veure els nostres primers programes, els podeu trobar al menú dret: FEM TELEVISIÓ!!! (clica aquí)