Endolcir els somnis dels més petits…

L’Agnès Miralbell, mestra de música que va estar a l’escola fa alguns cursos, ens envia aquesta cançó de bressol per endolcir els somnis dels més petits de casa en aquests moments de confinament.

Com recordareu, aquesta és una de les gravacions enregistrades per la mestra i l’alumnat de 2n (en aquell moment), que actualment cursen 6è, i que van grabar per a l’Editorial Barcanova. En aquesta cançó concreta “El gatet trist”, interpreta, com a solista, l’alumna Anna Ruiz de 6è.

Desitgem que us agradi i agraïm a l’Agnès el seu treball i el record de la nostra escola!

Gràcies!