Els alumnes de Cicle Inicial i Cicle Mitjà estem assajant el Concert “Cantem per Nadal”

Aquests dies us anirem deixant les gravacions originals i les lletres de les cançons  per si us ve de gust estudiar-les.

1r  – Marieta del Jardí

Aquesta és una cançó  tradicional alemanya que agradava molt a Johannes Brahms. Ell va ser un gran compositor alemany del segle XIX i per aquest motiu va voler composar un acomanyament per a piano per a aquesta  cançó.   Va ecriure  una música amb el piano, tant bonica, que ara ja ningú no entén aquesta cançó si no sona  acompanyada  per el piano de Brahms.

Marieta del jardí – Lletra

1r – Rudolf, el petit cérvol

És una versió en català d’una nadala nord-americana molt coneguda: “Rudolph, the red nosed reindeer”.
Aquesta versió que escoltareu està adaptada al català per l’Agnès Miralbell. L’any 2002 l’Agnès va dirigir els arranjaments musicals del Cd i va gravar les veus amb el seu cor infantil , el nom del cor és el Cor del Súper3.
La cançó forma part d’un Cd que es diu “Superestrelles de Nadal”.

RUDOLF EL PETIT CÉRVOL – Lletra

1r – Hello, Reindeer

És una cançó en anglès de Super Simple Learning, un bloc on hi pots trobar cançons, vídeos i altres recursos per aprendre anglès.

Hello. Reideer – Lletra

2n – El Cucut de l’avi

El cucut de l’avi – Lletra

(Seguirem posant totes les cançons que falten ….)