El resultat d’una bona feina: ja tenim compost!

Aquest curs, dins de les activitats del Projecte d’Escola Verda, hem comptat amb un compostador que ens ha fet arribar el Departament de Medi Ambient del Consell Comarcal de l’Anoia.

Al llarg del curs, el Joan, mestre d’Educació Física i encarregat de la gestió i organització de les tasques de compostatge, ha anat tenint cura, afegint matèria orgànica (amb la col·laboració de les monitores del menjador que feien la selecció de la matèria orgànica del menjar diari) i estructurant (branques petites i seques). Amb l’ajuda de l’alumnat, que ha estat l’encarregat de remenar diàriament i afegint o matèria orgànica o estructurant, hem aconseguit una bona quantitat de compost per afegir al nostre hort i aconseguir millorar la nostra collita.

Ha estat un procés dur, amb molt d’esforç i sistematització, però com tota feina ben feta, ha tingut el seu resultat d’èxit.

Gràcies a tot l’alumnat que hi ha participar i al Joan per fer-ho possible!!!

dav dav sdr sdr IMG-20170531-WA0001 IMG-20170531-WA0002