El producte final: les vendes del Projecte d’Emprenedoria a Cicle Superior

Avui l’alumnat de 5è i 6è ha iniciat les vendes a les paradetes de “Festa Major del Pompeu”, dels productes elaborats dins el “Projecte d’Emprenedoria” que s’ha dut a terme durant tot el curs escolar.

Les empreses creades i les eleboracions fetes són les següents:
  • EQUIP PF ha elaborat clauers de colors amb fil “ratón” i elements decoratius.
  • PF FACTORY boles sensorials i caixetes decoratives amb pals de polo.
  • POMPEU CALMA ha fet pots de la calma amb ampolles de plàstic, glicerina i elements flotants.
  • CREADORS PF ha treballat les pedres amb tècnica “decopupage” i pots decoratius.
  • POMPEU SHOP ha fet molts sabonets amb glicerina de diferents aromes i colorants.
  • PERFUMS COMPANY ha treballat l’elaboració de perfums amb esències de cosmètica.
Demà continuaran les vendes per concloure el nostre Projecte!