DIA UNIVERSAL DELS DRETS DELS INFANTS

Avui, divendres 19 de novembre hem celebrat a l’escola el Dia Universal dels Drets dels Infants.

Organitzats per l’Ajuntament de Vilanova del Camí, al llarg de la setmana hem realitzat unes bafarades amb una paraula que donava continuïtat a la frase “Els infants necessitem…”. Totes les paraules de totes les classes de tots els centres educatius de Vilanova del Camí, s’han plasmat en un mural que l’Ajuntament ens ha fet arribar a les escoles. Aquest mural, conjuntament amb totes les bafarades, formen part de la decoració d’una de les parets de l’escola on queda plasmat el treball sobre els drets dels infants d’aquest any.

A més, dos alumnes representants de l’escola (els medidadors de 6è) han anat a la Plaça Major per llegir una part del manifest que s’ha presentat amb altres alumnes, equips docents i personal de l’Ajuntament. Cada centre, ha rebut un obsequi (un llibre) per part de la Regidoria d’Educació i de l’Ajuntament de Vilanova del Camí. També hem tingut coca i xocolata per esmorzar tot l’alumnat i equip de l’escola.

Una jornada reflexiva per conèixer els drets que tenen tots els infants, que cal recordar i treballar per fer-los efectius tots els dies de l’any.

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (clica aquí)