Dia de la Pau i la no-violència

Durant aquesta i propera setmana estem treballant a l’escola el Dia de la Pau i la no-violència que se celebra el proper diumenge dia 30 de gener.

A través de l’Assemblea de delegats i delegades de classe, s’han presentat unes activitats per a dur a terme a les aules: una reflexió sobre la Pau a través del visionat d’un curtmetratge i un recull de vídeo i fotografies. Cada grup es farà una foto, col.locats formant el símbol de la Pau, i es gravarà uns segons, fent moviments coreogràfics, escoltant la cançó “El món seria molt millor”. El muntatge final es farà arribar a les famílies i es publicarà a les xarxes de l’escola.

A més, els delegats i delegades van ser els encarregats de decorar el vestíbul de l’escola amb un coloms blans de diferents tamanys i l’estampació de mans de colors.

Un motiu important per treballar la convivència i el bon clima de treball al centre entre tota la Comunitat Educativa.