Dia de la Pau a l’escola!

Avui, 30 de gener, hem celebrat el Dia de la Pau i la No-violència a l’escola.

Durant aquesta setmana, s’ha decorat el vestíbul del centre amb la participació de tots i totes: l’Assemblea de Delegats i delegades va crear les lletres de PAU amb un munt de coloms blancs, també es van col.locar unes frases i imatges de la celebració i, cada classe, ha fet un gran colom perquè llueixi al vestíbul. A més, els delegats i delegades van fer un munt de mans blanques simbolitzant coloms i cada grup-classe, ha penjat dues a l’olivera de l’entrada de l’escola.

Abans d’acabar el matí, tot l’alumnat i mestres hem sortit a la pista del centre per fer un acte en motiu del Dia de la Pau. S’ha fet una breu presentació i cada cicle, o representants d’aquests, han mostrat diferents propostes. L’alumnat de Cicle Mitjà ha llegit un manifest per prendre consciència de la necessitat de fer petites passes cada dia perquè passet a passet, amb petites accions (no barallar-se, no insultar…) podem fer un món millor. L’alumnat de Cicle Inicial ha llegit frases de personatges importants que també ens han fet adonar-nos que cal fer les paus més sovint i que depèn de cadascú de nosaltres aconseguir un bon clima i convivència. Posteriorment, l’alumnat de Cicle Superior ens ha cantat la cançó del Swing de la Pau, un moment molt emotiu que ha acabat amb abraçades gratuïtes que els hi han fet els alumnes d’Educació Infantil.

Un petit acte, una petita passa, per avançar cap a un món més tolerant, just i on tothom hi pugui conviure!

ÀLBUM DE FOTOS DE L’ACTE DEL DIA DE PAU (clica aquí)