Continuem formant part de la Xarxa d’Escoles Verdes fins el 2020!!!

Ahir, l’Ana González com a mestra representant que participa al Seminari d’Escoles Verdes de l’Anoia, va rebre en nom de l’escola la renovació del certificat de la Generalitat de Catalunya on hi consta que el nostre centre forma part de la Xarxa d’Escoles Verdes. Aquest document ens compromet fins el 2020 a continuar amb el treball ecològic i de cura del Medi Ambient que ja portem fent des de la creació de l’Escola Pompeu Fabra i que es fa palès amb les XXVII Jornades Ecològiques que celebrarem aquest curs.

El reciclatge, la recollida selectiva dels divendres, el compostatge i el comportador, l’estalvi energètic a les aules i l’edifici, el control d’aigua, l’ús de carmanyoles i desús del paper d’alumini, el comitè ambiental format pels delegats verds de cada aula…són algunes de les accions que fem a l’escola amb l’objectiu principal de fomentar una consciència ecològica a l’alumnat i a tota la Comunitat Educativa.

Cuidar el planeta és cosa de tots i totes!