Commemorem el Dia de la Dona

L’alumnat de 6è ha volgut donar visibilitat a dones que han estat importants per la història i ha fet un recull de biografies com la d’Amèlia Earhart, Cleòpatra, Marie Curie, Virginia Woolf, etc.
Han vist que difícil era ser dona en aquella època i com de cruel podia ser la seva societat.
Han après que encara queda camí, però que de la història en podem aprendre per millorar el futur.
Han volgut escampar el seu missatge i, aprofitant que era el Dia de la Dona, han anat per la resta d’aules a explicar qui eren aquestes dones i què van fer perquè, avui dia, el sexe femení tingui els drets dels que gaudeix ara.
Durant aquests dies, hi haurà una exposició a l’escola sobre totes aquestes heroïnes.