Comitè Ambiental de l’escola!

Aquest dimecres es va reunir, per darrera vegada del curs, el Comitè Ambiental de l’escola.

El comitè està format per l’alumnat delegat verd de cada grup-classe i s’encarrega de acordar i consensuar accions mediambiental per a dur a terme a l’escola, englobades dins del Projecte d’Escola Verda.

En aquesta ocasió es va parlar sobre dos temes: el compostatge i el racó de recollida selectiva del passadís de l’escola. Pel que fa al compostatge, divendres es durà a terme la Festa de Compost. El Joan (mestre de l’escola) i els delegats/des verds recolliran el compost creat durant aquest curs. En el cas del racó de la recollida selectiva del passadís, es van acordar els cartells informatius que es confeccionarien per aquest espai situat al passadís del primer pis.

Aquesta és una de les activitats que emmarquen el Projecte d’Escola Verda de l’escola!