Col·laboració de més de 500€ a la Marató de TV3

Avui, dimecres 20 de desembre hem celebrat la tradicional Cantada: Cantem per Nadal a l’escola.

En aquesta ocasió comptàvem amb una nova proposta solidària! A proposta de l’Assemblea de pares i mares de l’escola, durant i després del concert, les famílies han pogut comprar un tros de pastís, fets per les mateixes famílies, i un got de xocolata desfeta, aportació de l’AMPA, per col·laborar amb la Marató de TV3.

Gràcies a totes les famílies que han aportat el seu granet de sorra, hem aconseguir una recaptació de 517€ que demà mateix es farà ingrés al número de compte de la Marató.

Moltíssimes gràcies per convertir-nos plegats en Escola Solidària!!!