COL·LABOREM AMB LA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE JOGUINES DE CREU ROJA

L’alumnat de 5è i 6è ha col·laborat amb la campanya de recollida de joguines que organitza Creu Roja abans de les festes de Nadal.
Els nens/es han participat amb una petita donació i una encarregada de cada nivell ha anat a comprar les joguines.
Tal i com va explicar la Sílvia de Creu Roja, a la xerrada que van rebre a l’escola, aquestes joguines aniran a casa dels nens/es més vulnerables per assegurar que tots i totes tinguin regals aquestes Festes.
Esperem gaudir tothom d’aquest Nadal! Una nova ocasió per mostrar la solidaritat del Pompeu!!!