Cantada de Nadales a la Residència Amavir

Després d’uns cursos que no havia estat possible, aquest any, hem pogut reprendre una de les activitats de Nadal que més ens agrada a l’escola: la Cantada de Nadales ala. Residència Amavir!!!

Dimecres 7 de desembre vam poder compartir una activitat intergenerational amb els avis i àvies veïns de la nostra escola. L’alumnat de 6è va regalar unes nadales cantades i un parell de peces musicals amb flauta dolça, en dos torns i en dos espais (per seguir mantenint les mesures de seguretat que es mantenen de la pandèmia). A més, els residents ens han ofert també una nadala, “Los peces en el río” que van cantar i van posar el punt i final a l’acte compartit.

Com cada vegada que coordinem aquesta proposta amb la Judith de la Residència Amavir, han estat uns moments emotius que fan possible somriures còmplices i una bona dosi d’alegria als avis i àvies.

Esperem poder seguir compartint aquests moments i en especial, als nostres avis i àvies veïns de la nostra escola!!!

Aquí us deixem la gravació de l’acte

CANTADA NADALES AMAVIR