CANTATA 2022

El dilluns 19 i dimarts 20 de desembre s’ha dut a terme la Cantata 2022 sota el títol: “Monstruosament únics”.

L’alumnat d’I3, I5, 2n, 4t i 6è ho va posar en escena dilluns i l’alumnat d’I4, 1r, 3r i 5è ho va fer dimarts. Alumnes dels cursos més grans van presentar una història sobre un monstre, que havia aterrat a l’escola perquè la seva nau s’havia espatllat. Amb l’objectiu de treballar el respecte, la igualtat d’oportunitats i la diferència com a valor per aprendre, es va presentar una seguit de cançons i peces musicals que posaven en valor que tots som diferents, que hem de ser com som i no voler ser el que l’entorn ens demana.

Va ser un espectacle on l’alumnat va cantar, va tocar instruments, va fer expressió corporal amb barrets, ulleres, guitarres elèctriques…i tampoc i van faltar els efectes especials i una trabucada final. Tot va finalitzar amb la venda de pastissos solidaris, organitzats per l’AFA i les mares delegades, perquè tothom pogués berenar a l’hora que col.laboraven amb la Marató de TV3.

Un acte d’èxit molt ben valorat per la comunitat!!!

CANTATA dia 19 de desembre: I3, I5, 2n, 4t i 6è

CANTATA dia 20 de desembre: I4, 1r, 3r i 5è