BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOSTRE VOL!

Avui, dia 1 de setembre, engeguem el curs escolar per l’equip docent del centre.

Rebuts per l’equip de comandament (Equip Directiu) com a exemplars pilot i hostesses, l’equip de mestres ha arribat al centre per compartir un matí de benvinguda i de retrobament. Amb el seu bitllet de vol, destí al NOU CURS ESCOLAR, han compartir els valors que omplien el seu equipatge i els han deixat plasmats, amb una dinàmica de cooperació, a les seves maletes d’equips.

Després, el primer claustre, preparats amb la seva llibreta personalitzada, el seu menú per aquest curs (projectes i activitats) i els seus coberts (estris d’esciure). Un repàs de tots els projectes, normes de funcionament, acords de centre, metodologies… per fer memòria als mestres que continuen al Pompeu i per informar a totes aquelles mestres que compartiran viatge.

Una primera jornada plena d’enyorança, de nous reptes, d’incertesa però il.lusió, de nervis i vergonyes… però sobretot, de treball en equip, dinamisme i empempta!