Banc de la Teca: objectiu complert!

Els nens i les nenes de les classes de l’Aneguet lleig la Rínxols d’or hem anat al Banc de la Teca per a entregar els productes recollits amb l’ajuda de tots els alumnes de l’escola durant la campanya que vam iniciar en les Jornades Ecològiques amb el títol: Fam Zero.
Els senyors/es responsables del Banc de la Teca ens han donat les gràcies i ens han felicitat per la bona iniciativa i per la feina realitzada. Ens han dit que gràcies a nosaltres ara moltes famílies de Vilanova podran tenir productes de primera necessitat.
Estem molt orgullosos de poder contribuir que el món esdevingui millor.
Moltes gràcies a tots i a totes que ens vau ajudar en aquesta causa!