Assemblea de Delegats i Delegades de l’escola

Aquest divendres, els delegats i delegades de cada grup-classe, des de P4 fins a 6è, ens hem reunit per tractar temes i fer accions a la nostra escola.

La funció de l’Assemblea és promoure el debat i el diàleg a les aules per tal de fer partícep a l’alumnat en la dinàmica de l’escola.

En aquesta ocasió, una de les tasques de la 2a Assemblea de curs, ha estat la valoració de les festes de l’escola. Al grup-classe han pogut recollir allò que més va agradar, el que no va agradar tant i la puntuació de l’1 al 10 de les primeres festes de curs: Tardor, Nadal, Som Científics i Carnaval. La valoració que en fa l’alumnat, en termes generals, és molt bona de totes les festes; tot i que, són prou crítics i fan saber la seva opinió per a millorar en properes edicions. A més, a l’Assemblea, vam repartir les seccions de la Revista Digital POMPEU EN ACCIÓ que s’editarà el mes de maig i es farà publica a final de curs, a les aules i a les xarxes socials del centre. Seccions com les novetats a l’escola i al municipi, els entreteniments, els aniversaris, l’Escola Verda, Fem esport, Emociona’t, Ràdio Pompeu FM…són algunes de les seccions que trobem a la revista de la nostra escola. I per últim, prèviament a les aules, havien de donar resposta, amb una paraula, a la pregunta “Com és la nostra escola?”. Vam fer un recull d’adjectius i els vam escriure en fulles verdes impreses que decoraran l’arbre del vestíbul de l’escola per acollir a les famílies el dia de Portes Obertes.

Aquesta proposta democràtica i educativa és una activitat molt esperada i motivadora per a l’alumnat i essencial per a que tothom s’impliquin en el funcionament de l’escola!