Arriben el Reis

Avui, Dijous Llarder, mentre l’alumnat de l’escola es menjava la tradicional truita o botifarra en un parc del barri, per sorpresa, han aparegut el Rei i la Reina Carnestoltes, els Reis dels pocasoltes.

Amb música i molta gresca, i damunt d’un tractor, ens han enunciat que ens espera una setmana plena de cosignes, a quina més estrafolària, que tothom haurem de portar a terme, començant per venir demà amb el pijama posat!

Hem ballat i cantat la nostra cançó de Carnaval “El Pompeu mola” i així hem encetat la setmana més boja de l’any.

Bon Carnestoltes!