ARRIBADA DELS PATGES A L’ESCOLA

El darrer dia de trimestre abans de les Festes de Nadal, com és tradicional, un seguit de patges reials ens fan una bona visita a l’escola i reben a tot l’alumnat del centre a la pista de l’escola.

Després del seu parlament, demanant a tot l’alumnat que facin bondat de la bona i explicant què significa estar al llibre verd o vermell, atenen a l’alumnat més gran (de 3r a 6è) i posteriorment, parlen detingudament amb l’alumnat més petit (d’I3 a 2n).

Aquest és un moment i un final de trimestre molt màgic per a tots i totes, l’emoció de l’arribada dels patges a les cares dels infants, demostren la importància de la màgia del Nadal!

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES (clica aquí)