Aprenem a cuidar el tió

El darrer dilluns 14 de desembre, l’alumnat de P3 fins a 2n va poder gaudir de la presentació del llibre “El Tió: apren a cuidar-lo” a càrrec de l’il·lustrador del mateix, en Martí Garrancho, monitor de dibuix de la nostra escola.

Vam aprendre la procedència dels tions, els tipus que en podem trobar, com funciona el seu aparell digestiu gràcies als 3 follets que hi té a dins, quines olors capta pel seu nas, què li podem donar de menjar, quantes vegades pot cagar, quines cançons coneixem sobre el tió…i un munt de novetats que ens permetran ser un bon cuidador/a de tions.

Ha estat una experiència màgica pels més menuts de l’escola i ara podrem fullejar el llibre que tindrem a cadascuna de les classes dels petits.

Gràcies Martí!!!

1 (2) 1 3 4