AMPA – Casalet de juny a l’escola

Benvolgudes famílies de l’AMPA,

Us comuniquem que finalment l’allargament de les extraescolars no serà possible per manca de participants a les activitats.

No obstant us enviem la informació del casalet de juny que si que ha sortit com a proposta per aquest any.

Totes les famílies que vareu marcar que us interessava aquest servei, podeu formalitzar la vostra inscripció amb la butlleta adjunta. ( o a l’escola que en posarem a disposició de qui no la pugui portar)

En el cartell trobareu tota la informació.

Podeu fer les inscripcions des d’avui dimecres fins el proper dilluns dia 29 de maig.

El casalet de juny cobreix l’horari d’atenció de les 15h a les 17h de la tarda del 5 al 20 de juny ( dies en que l’horari escolar és de jornada intensiva)

Cal fer el pagament al número de compte de l’AMPA ( adjunt a la fitxa d’inscripció) i entregar el justificant  en el moment de formalitzar la inscripció (grapar full inscripció + resguard bancari).

Podeu fer entrega de la fulla inscripció i justificant a la Luci o bé a la tutora de la classe.

Gràcies per l’acollida d’aquesta nova iniciativa i esperem que pugui ser el primer any de molts.

Salutacions,

AMPA Escola Pompeu Fabra