ACTE DE RECOLZAMENT A LES PERSONES EN GUERRA

Al llarg d’aquesta setmana, l’escola s’ha convertit en un punt de recollida de material per ajudar a les persones que estan patint el conflicte bèl.lic a Ucraïna.

Cal destacar que ha estat una gran recollida (roba, material d’higiene i farmacèutic) i que un bon equip de pares i mares s’han encarregat de transportar-ho al punt municipal.

A més, a la tarda, tot l’alumnat i equip de l’escola ha fet una trobada telemàtica (perquè el temps no ens ha permès fer-ho presencial) per llegir un manifest, escoltar i cantar la cançó “El món seria” i fer-nos una foto de grup.

Agraïm enormement a l’AFA i l’equip de mares i pares col·laboradors i a totes les famílies que han participat en la recollida!!!

Moltes gràcies per demostrar, una vegada més, que el Pompeu és UNA ESCOLA SOLIDÀRIA!!!!