A 5è i 6è FEM TELEVISIÓ!!!

Als espais d’aprenentatge de Cicle Superior fem un programa de TV!!!

Amb l’objectiu de treballar l’expressió oral en llengua catalana, tot posant en escena les habilitats d’oratoria, i fomentant el treball en equip per aconseguir un producte conjunt, l’alumnat de 5è i 6è preparen el seu programa de televisió.

Inicialment es presenta a l’alumnat com es crea un programa i fins i tot veiem algun exemple de gravacions i de programes de TV (com per exemple, de Zapeando). S’escullen les seccions del seu programa, el nom i es crea l’escaleta.

Per grups, preparen la seva secció: redactant el guió, fent el llistat de material que necessiten, buscant la imatge que apareixerà al chroma, creant el seu logotip… Es reparteixen les tasques i es posen a ser els redactors del programa.

Posteriorment, fem la gravació de cada secció. La resta d’alumnat es converteix en el públic i va animant als seus companys/es. Com si es tractés d’un plató de televisió, es fa la gravació amb so i imatge (per posteriorment fer-ne l’edició).

A la darrera sessió, s’edita el programa amb les aportacions tècniques i de disseny que cada grup escull. Per parelles creen un póster publicitari amb el programa Canva, s’imprimeix i visiten totes les aules de l’escola per promocionar el seu programa i aconseguir que tota l’escola el visualitzi.

Si voleu veure els nostres programes de TV podeu anar al menú dret de la web (CLICA AQUÍ)

ESPEREM QUE US AGRADI!!!!