5th English Day

Avui, dimarts 17 de maig, hem celebrat a l’escola la 5a edició de l’English Day.

Aquesta és una proposta comarcal en la que participen moltes de les escoles anoienques, sota la supervisió del Centre de Recursos Educatius de l’Anoia.

Enguany, hem organitzat una jornada sota el títol “Let’s be a superheroe/superheroine” i hem treballat les descripcions dels superherois i les superheroines més populars. A més de recordar al Joker, al Green Arrow, al Thor o al Flash, hem conegut les seves habilitats posant en pràctica proves lúdiques ben divertides.

En matí començava amb el visionat del vídeo de presentació de l’English Day. En aquesta ocasió, l’alumnat de l’escola Herois del Bruc de Piera ha estat l’encarregat de fer la gravació per a tots els participants (si recordeu, l’any passat va ser la nostra escola l’encarregada d’aquesta tasca tant important). A més, hem pogut practicar la cançó: Go Fish- Superheroe, i ballar-la a l’aula. També hem rebut la visita d’estudiants de l’Institut del Pere Vives que han fet una entrevista, gravada en veu i imatge, a alguns alumnes de 5è i 6è, per ser emesa al seu programa de ràdio PVRàdio.

Després del pati, hem organitzat l’activitat principal de la jornada. L’alumnat de 5è ha organitzat proves per l’alumnat d’Educació Infantil sobre els superherois treballats i l’alumnat de 6è, pels companys/es de Primària. En 6 zones diferenciades per colors, on hi constaven les 4 proves de cada rotació sobre els poders dels 4 superherois, hem organitzat la gimcana als patis de l’escola. La prova del Green Arrow ens ha ajudat a ser precisos en el tir amb arc, la prova del Thor a saber col·locar el martell seguint indicacions en anglès, la prova del Flash a ser ràpids en la cursa de relleus i la prova del Joker a maquillar-nos plegats. Un matí molt divertit i on tot l’alumnat ha pogut practicar la llengua anglesa de forma dinàmica.

A primera hora de la tarda s’han organitzat diferents activitats: l’alumnat d’Educació Infantil ha visionat petites pel·lícules en anglès sobre personatges coneguts i l’alumnat de primària, en dos espais diferents, han gaudit d’una xerrada sobre superherois i superheroines realitzades per dos joves nadius.

Com a cloenda de la jornada, hem tingut la tradicional “Tea-party”. L’alumnat i tot l’equip docent ha sortit a la pista i, en rotllanes, hem begut el te i hem penjat pastes (tradició anglesa). Després, han fet el tancament de la festa les 4 mestres d’anglès de l’escola. La Isa, la Montse, la Mònica i la Susana, disfressades de Superwoman, han acomiadat el 5è English Day d’una forma ben divertida.

Ha estat una jornada valorada molt positivament per la implicació de tots i totes i per l’enriquiment de la llengua anglesa de l’alumnat de la nostra escola.

ÀLBUM DE FOTOS DE “5th ENGLISH DAY”