3a Trobada de l’Equip de mediació

De forma trimestral, el mediador/a de cada grup-classe de 1r a 6è, es reuneixen amb l’Equip Directiu, per reflexionar i fer propostes a les aules sobre temes de convivència, respecte, valors…

En aquesta ocasió, i com a darrera sessió d’aquest curs, s’ha tractat el tema del respecte. Inicialment, els mediadors i mediadores s’han trobat un recull d’imatge sobre una taula. L’objectiu era reflexionar sobre què podien significar aquelles imatges, quin podia ser el missatge que representave… Totes plegades estaven relacionades amb el respecte a un mateix, als altres, als materials i a l’entorn. Després de fer el visionat de dos vídeos i fer-ne un debat entre l’equip de mediació, s’han escollit les imatges i paraules o frases sobre el respecte. Plegats i plegades hem fet un mural aprop del vestíbul de l’escola i ho hem anat a col.locar.

Aquest treball està pensat per a reproduir-lo a les aules, on cada mediador/a serà l’encarregat de dur-lo a la pràctica (amb l’ajuda de l’adult gràcies a les actes de l’equip de mediació compartides al classroom).

Una proposta englobada al projecte de convivència de l’escola que fomenta la prevenció i treballa per la consciència d’equip i dels valors al centre.