“2n en dansa”: una nova activitat de treball en xarxa

Avui, dijous 4 de maig s’ha dut a terme l’activitat municipal “2n en dansa”. Una nova proposta per treballar plegats l’alumnat de 2n de les tres escoles de Vilanova i, en aquest cas, també l’Esbart Dansaire.

Al llarg d’algunes setmanes, l’alumnat va assajar a l’escola la Dansa de Vilanova i La Masovera a càrrec del Josep Alemany, de l’Esbart Dansaire. La setmana passada es feia el darrer assaig conjunt, a la mateixa plaça, per assegurar conèixer l’espai  abans de la presentació a les famílies i població.

És una experiència que ens ha agradat molt i que hem gaudit, tot i els nervis i l’emoció per fer-ho tant bé com ho han fet!!!

dav dav dav dav IMG_20170504_114633 IMG_20170504_114918 IMG_20170504_115117