2a FESTA PELS AVIS I ÀVIES

El darrer divendres 27 de gener, vam celebrar la 2a festa pels avis i àvies!!!

El curs 2016-2017 es va dur a terme la primera edició i aquest curs, després de la bona valoració i de la proposta per part de l’Assemblea de mares delegades, hem volgut organitzar-la de nou.

Els avis i les àvies fan un paper molt important en l’educació dels seus nets i netes. Es converteixen en figures necessàries per a la conciliació laboral de les famílies i són referents dels infants al llarg de la seva vida. El seu paper passa per gaudir d’aquell temps que potser no va poder-ho fer amb els seus fills/es, per ajudar als deures, per portar i recollir a l’escola o a les extraescolars, per ajudar amb els dinars i els sopars… són el suport dels pares i mares. Però també són joves i actius: van al gimnàs, viatgen, juguen, passegen… un munt d’activitats dins de les seves agendes ben plenes!

A l’escola hem volgut fer un reconeixement als avis i les àvies perquè cada dia es troben a les portes del centre i era el moment de fer-los sentir importants i necessaris. L’alumnat a la pista i els avis i àvies (i d’altres familiars) a les grades vam iniciar l’acte amb un parlament. Seguidament, representants de cada nivell van llegir unes frases emotives donant les gràcies als avis i àvies per la feina que fan i vam formar plegats un mur de caixes on es dibuixava un cor i un gran GRÀCIES!

Després, avis i nets van poder gaudir dels espais creats per tot el pati: jocs de pati per compartir, espais de lectura, photocall amb complements, plantem enciams i paraules boniques sota un paraigües de colors. Per acabar, alumnat i familiars van poder tastar una dolça xocolata amb melindros preparada per l’AFA de l’escola!

Des del centre i en nom de les famílies amb les que vam compartir conversa, es valora una jornada molt positiva i sobretot, molt emotiva pels avis i les àvies!

ÀLBUM DE FOTOS (CLICA AQUÍ)