25è ANIVERSARI D’ESCOLES VERDES

Per celebrar el 25è aniversari del Programa Escoles Verdes, es proposen un conjunt d’actuacions que volen posar en valor la feina desenvolupada durant tots aquests anys pels centres educatius, les persones i les entitats que formen part de la Xarxa.

ACTUA X 25 és el nom de la iniciativa que aglutina totes les accions plantejades i els objectius que es volen aconseguir durant la celebració dels 25 anys. Aquestes propostes es divideixen en cinc categories diferents: Fer-ne ressò, Compartir, Fer Xarxa, Aprendre i Celebrar. Es poden dur a terme tantes accions com es desitgin i divulgar-les amb les etiquetes #EscolesVerdes25 #ActuaX25. Podeu seguir el programa a través del compte d’Instagram @escoles_verdes i de Twitter @escolesverdes.

El pòster amb les 25 accions el teniu al següent link:

A continuació, us adjuntem el vídeo d’aquesta iniciativa: