22 de novembre: FESTA DE LA MÚSICA A L’ESCOLA!!!

Benvolgudes famílies,

El proper dimecres 22 de novembre celebrarem la Festa de la Música a l’escola.

En aquesta ocasió comptarem amb una proposta engrescadora i motivadora per a l’alumnat: PERCUSSIÓ CORPORAL amb la companyia PERCURIOSITAT (Kike Cuadros)!!!

PERCURIOSITAT és una companyia amb la missió de millorar l’expressivitat i les qualitats creatives i artístiques de les persones.

L’eix d’aquest projecte, és la percussió corporal. Perquè és una disciplina en que s’utilitza el propi cos com a instrument d’expressió i comunicació. Aporta un bon ús i coneixement del propi cos, fomenta l’escolta grupal i ajuda a millorar la concentració, coordinació, memòria corporal, el sentit del ritme i la creativitat dels qui la practiquen.

El RITME està present en el nostre COR, la nostra RESPIRACIÓ, les nostres passes al CAMINAR… PERCURIOSITAT t’acosta al món de la percussió per a que gaudeixis del RITME de la teva vida.

Per això, el mateix dimecres 22, a les 15.35h, obrirem portes de la pista de l’escola a totes les famílies per a que compartiu amb nosaltres aquest espectacle que començarà a les 15.45h.

Una proposta innovadora per apropar la música i la percussió corporal a l’alumnat!!!

Us hi esperem!!!