1r Comitè Ambiental de l’escola

Avui dilluns 8 de novembre ha tingut lloc el primer comitè ambiental del curs.

En primer lloc s’han presentat tots els delegats verds i delegades verds de tots els cursos.

Hem recordat les responsabilitats que té cada curs: cuidar l’hort, regar les plantes, compostador, vetllar pel bon ús de les papereres… Tot això perquè puguem fer de l’escola un espai més sostenible.

Després, hem remarcat la importància de fer un bon ús del paper de mans, ja que s’ha detectat que es gasta massa paper a l’escola.

També hem recordat que s’ha de portar a l’escola una ampolla reutilitzable i una carmanyola o boc”n”roll.

Aquest és el primer comitè dels tres que es realitzaran durant aquest curs.