1a reunió del Comitè Ambiental de l’Escola

Avui, dimecres 14 d’octubre, l’equip pedagògic docent del centre ha organitzat la 1a reunió del Comitè Ambiental del curs 2015-2016.

Aquest Comitè està format pels alumnes Delegats/des verds/es de cadascuna de les aules que són els responsables de coordinar les accions d’Escola Verda i vetllar pel compliment del respecte per la natura i l’entorn.

L’alumnat representant gaudeix d’aquesta tasca tant important dins de l’Escola i alhora els/les fem conscients de la necessitat de la cura del medi ambient i dels nostres espais verds escolars.

A més d’una presentació inicial de Delegats/des verds, han recollit uns acords per recordar a les aules:

• QUÈ HEM DE FER?: RESPECTAR LA NATURA, NO TIRAR ELS ENTREPANS A LA PAPERERA, NO DEIXAR ELS LLUMS ENCESOS SI NO CAL…
  • PUNT VERD DEL PATI: CONTENIDOR DE PAPER, PLÀSTIC I ORGÀNIC.
  • REGADORA RECORDATORI: ENS TOCA REGAR I RECOLLIR QUAN LA TINGUEM A LA NOSTRA CLASSE.
  • INFORMACIÓ HORT: LES TAULES D’ARA SERAN TORRETES AL CAPDAMUNT DE LA RAMPA I L’HORT ESTARÀ AL TERRA I SERÀ MÉS GRAN.

Un bon inici per fer créixer la nostra Escola Verda!!!!

comite