1a Assemblea de pares/mares delegats d’aquest curs!

Avui, dimarts 28 de novembre, hem organitzat la primera Assemblea de pares/mares delegats/des del curs.

Ha estat una trobada molt profitosa i on s’han plantejat propostes molt enriquidores per l’escola. Hem parlat sobre les funcions de l’Assemblea i dels seus membres, de les vies de comunicació amb l’escola (tutor-coordinador-E.Directiu) i de les propostes de treball plantejades per l’Assemblea d’aquest curs.

El projecte pati serà el principal tema de treball. Començarem amb una pintada dels baixos de la façana de l’edifici, crearem un trencadís a la font de l’escola i pintarem els jocs a terra que tenim a l’entrada al centre. Al llarg del curs anirem ampliant amb noves propostes per millorar el pati.

També hem treballat una nova proposta per col·laborar amb la Marató de TV3, amb la col·laboració de les famílies en la compra de pastissos i xocolata desfeta pel dia de la Cantada a l’escola. Ens hem proposat crear una cançó pròpia de l’escola amb la base intrumental de “Madre Tierra-Chayanne”, una melodia molt interioritzada i representativa del Pompeu. També, engegarem la gestió dels gegants, capsgrossos i cucafera com a imatgeria de l’escola. I molt altres temes i propostes que posarem a la pràctica durant aquest curs.

Un grup amb empenta, il·lusió i ganes de continuar fent créixer el Pompeu! Som-hi gent!!!

Moltíssimes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!!