1a Assemblea de delegats/des de l’escola

IMG_20151001_162700El darrer dijous 1 d’octubre vam celebrar la 1a Assemblea de Delegats/des de l’escola pel curs 2015-2016.

L’alumnat representant del seu grup-classe, des de P4 fins a 6è, va participar de la trobada, conjuntament amb l’Equip Directiu del centre per constituir l’Assemblea d’aquest curs. A més, vam tractar diversos temes de funcions dels delegats/des i de les tasques que es duran a terme al llarg del curs.

Per començar a treballar vam decidir iniciar un projecte de “Ràdio a l’escola”. Cada divendres, a les 11.45h, retransmetrem un petit magazin radiofònic per la megafonia de l’escola. Els encarregats, cada setmana un grup classe, ens informarà de les noticies, del temps, dels aniversaris…d’aquells aspectes que vulgui compartir amb la resta de companys/es de l’escola que estaran ben atent des de les seves aules. Iniciarem el projecte posant-hi nom a la Ràdio i per això cada grup-classe ha de fer una proposta que posteriorment votarem. La primera posada en escena serà el proper divendres 16 d’octubre.

A més, a l’Assemblea de Delegats/des liderarem el projecte pati, per dinamitzar el nostre pati amb activitats innovadores, i la Revista digital de l’Escola “Pompeu en acció” que ja serà la 6a edició.

Tenim un curs per endavant ple d’il·lusions per compartir i treballar plegats per la nostra escola!