1a Assemblea de delegats i delegades del curs 2021-2022

Avui, dimarts 26 d’octubre, s’ha convocat la 1a Assemblea de Delegats i Delegades de l’escola per aquest curs 2021-2022.

Com a primera trobada, s’han presentat els membres i s’han explicat quines són les funcions dels delegats/des. També s’ha presentat el full de valoracions de festes, on cada grup-classe pot anotar 1-2 aspectes positius i negatius i la puntuació corresponent.

A la trobada s’ha explicat la primera tasca: un recull de 3-4 frases motivadores que es faran servir per a crear uns cartells als esglaons de les escales principals i al taulell de llum del vestíbul.

Segur que serà un curs ple de propostes i idees que faran créixer el Pompeu amb la participació dels protagonistes de l’escola: l’alumnat!

Si voleu veure les fotos, podeu accedir clicant a la fotografia: