1a Assemblea de delegats i delegades del curs

Divendres 29 de setembre es va dur a terme la 1a Assemblea de Delegats i Delegades del curs!

El/la delegat/da de cada grup classe es va reunir amb l’Equip Directiu de l’Escola per donar la benvinguda a l’Assemblea del curs, als nous i renovats delegats/des i per fer arribar les propostes de millora pel nou curs.

Després de les presentacions, es van exposar les funcions dels delegats/des de grup i vam recollir les seves propostes per millorar el pati (els jocs, els espais, l’organització…). Cal destacar que van fer molt bones propostes i que ens van donar molta feina: idees fantàstiques per tirar endavant properament!

Després vam presentar el format de valoració de les festes i ens vam fer la foto de grup.

Una trobada molt enriquidora que hi participa l’alumnat delegat/da des d’I4 fins a 6è.